Jag skulle ju...fast jag kanske ska göra det sen.....


Haft en väldans velig och "jag vandrar runt i lägenheten för jag vet inte riktigt
vad jag ska göra"-pojk hemma hos mig.
Jag ska...fast jag kanske ska göra det imån....fast då hinner jag inte....
sen ska jag göra det också....och måste inom där....

Mina vänner säger att jag är velig men i jämförelse med denna
pojk är jag grymt snabb på att fatta ett beslut!

Efter på tok för få timmars sömn, vilket är hans fel (kanske inte
bara men jag gillar att skylla ifrån mig) finns det en risk
att fröken Skintaby får kortslutning i hjärnan.

Jag är trots allt dryga året äldre vilket innebär att jag
lider mer av för lite sömn!

Tur för denna veliga pojk att han är charmig och att jag har ett
gammalt stabilt parkettgolv så han inte nöter hål i det med
sin vandrande gång på morgonkvisten!

Lördagspuss från tjej som säger: Välkommen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0