Nä, det är ingen som drar frigolit mot rutan!



Jag är uppenbarligen ingen sing star, det fick jag erfara med
klarhet i fredags när vi fick för oss att dra fram joxet.

Knappt en ton rätt. Uselt, tondöv, dåligt, det var vad maskinen
hade att säga till mig.
Tack och bock!

Men skoj hade jag så min kraxande kråksång bjöd jag på,
lite pinsam får man väl vara ibland.
Dock hade jag den bästaste inlevelsen i låtarna
så enbart det borde ha gjort mig till vinnare men man
fick inga poäng för framträdandet=)

Bert Karlsson hade sågat mig rakt av och när han ändå
hade sågat min kråksång hade han säkert passat på att
påpeka massa andra "brister":

"Du sjunger för jävla illa. De semlor jag trycker i mig
dagligen sjunger bättre än dig.
Dessutom är du hjulbent och det passar liksom inte i
musikbranchen. Ser några kratrar i ditt ansikte,
alltså ärr efter acne och det är inget man vill pryda att cd-omslag med!
Så nej! Du kan gå hem och helst inte sjunga, inte ens i duschen!!"

Morsdagspuss från TONDÖV Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0