Nåt ska man ha för besväret!


Som vanligt var jag hos tandläkaren i går. Sista besöket.
Jag ställde klockan på sju för jag tänkte faktiskt do a runner
och ringa och avboka min tid men uppenbarligen hade jag några
döva minuter just när klockan ringde.
Så jag vaknade alltså för sent för att avboka.

Jag får ju lite lätt klaustrofobi när jag ligger i tandläkarstolen,
tusen saker i käften och en gubbes hand i munnen, mumma!

När jag kom in i väntrummet tjöt det som fan i hela huset,
nån stackarare satt fast i hissen. Stackars jävel!

Det fick mig att svettas lite extra....den där känslan av att vara fast!
Men va fan, det är bara att stå ut och göra det så 15 minuter senare
var jag klar!

När man varit duktig måste man unna sig något och oj,
jag hittade några fina kuddar jag var värd.
Lyckades gå för nära ingången och startade larmet.
Kändes lite smått obekvämt att alla vänder sig om  och letar
efter snattaren!

En rullgardin till köket fick också följa med hem igår.
När jag hade betalt den skulle jag vända mig om och gå ut
och givetvis svänger jag om utan att tänka på grejen under armen
så jag slår en stackars man i knäväcket!

Time to go home, and so I did!

Lördagspuss från tjej som var lite smått klumpig igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0