Oj oj oj!


Igår gjorde jag något så dumt, så dumt, sådumt, så dumt!
Spelar ingen roll hur många gånger jag skriver: SÅ DUMT för
fy så dumt gjort!!

För alla er som  hade kul eller gjorde något speciellt
är det mycket tråkigt för jag kommer nämnligen radera
lite tid från lördagkvällen!

Jag ska med en gång gå och bygga en " jag raderar tiden"-maskin!
Ja, jag vet hur man gör för jag har minsann sett min beskärda del
av MacGyver avsnitt som ung.

Egentligen hatar jag denna jäkla översnubbe som bygger hyreshus av
tomma toapappersrullar men ibland kan han nog vara bra att ha!

Så med hjälp av MacGyver, den jävla idioten, och TVÅ makaroner, det
burkar räcka med en men för att gardera mig tar jag två.

Fäster ihop de TVÅ makaronerna med en kokosflinga, doppar
dom i mitt saliv och POFF;
timmarna mellan 20.00 och 02.00 finns inte mer!!

Puh, så skönt! Nu slipper jag fundera på lördagkvällen/natten och
kan helt ignorera den där ångesten i magen!
Behöver inte lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och önska
att jag sjönk ner i tomma inte.

MacGyver räddar min söndag!!

Söndagspuss från tjej har universums svullnaste ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0