Snufse tufse tryffelgris!


I morgon flyttar Uffe, fyra veckor senare än planerat vilket innebär
3 ton mer hår än planerat!

Den där jäkla hårbollen Uffe har gjort mig till en blödig tjej för
jag tycker att det känns lite sorgligt att lämna iväg det aset!

Nästan så att det vattnas lite i tårkanalerna men nä,
det stoppar vi för fröken Diana är INTE så känslig!!

Idag måste jag tvätta och stryka alla gardiner och eftersom jag
hatar att stryka kommer jag tycka det är ännu skönare att bli av med hårbollen.

Stryka tyget till soffans överdrag kommer driva mig till vansinne.
Kommer får stryka en kilometer tyg idag och det är så tråkigt.
Krångligt, varmt och aj, ont i ryggen!!!

Byta gardinstänger, byta matta, rolla, rolla, rolla, rolla!!

Gäller att hitta en bra jävla skiva att lyssna på under tiden.
Allt går lättare med musik!

Måndagspuss från tjej som kommer bränna sig på strykjänet minst en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0