Som om Valerina natt häller sömn i min mamma.....


Nu har väl typ min syster blivit sambo.
Denna märkliga konstalation av en man och en kvinna
som bor ihop.
Oftast har man helt olika smak så det där med inredningen så det
orsakar lite tjafs. Sen har man olika rutiner på hur ett hem ska
skötas och även då blir det lite tjafs.
Sen kommer det här med diska, laga mat och tvätta!

Problemet med inredningen löser man kvickt för kvinnan
får alltid köra över mannen på den punkten!
Rutinerna kompromissar men med och tvätt och disk
ska man typ samsas om.
Jo, för det funkar ju så bra och leder aldrig till tjafs!

Pysslade med den där konstalation med en man i flera år.
Sedan provade jag en ny variant, bo med syster.

Summan av detta: Jag ska ALDRIG bli sambo!
Jag älskar att bo själv, allt är som jag vill ha det och
allt görs på mitt sätt.

Kanske jag skulle kunna bo ihop med en man om det är ett stort
hus och jag får ett EGET rum!!

Och om nån dum jävel får för sig att han vill bli sambo med mig
ber jag honom att ringa min syster och ber henne att spy galla över hur
hemsk jag är att bo ihop med! Gallan hon spyr är nog tyvärr en underdrift
över vilken sambo-hitler jag är!

Torsdagsyss från tjej som kanske kan kompromissa om grodan jag kysser blir en prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0