Spotta blod din jävel!

Jag är lättskrämd och ljudkänslig vilket är en väldigt
bra komo för alla som tycker att det är kul att skrämma mig.
För mig är det mest jobbigt just för att jag är så lättskrämd.

Räcker att nån sitter jämte mig och hastigt vänder sig
mot mig och ropar bu så blir jag skrämd.

Är skrämselattacken oväntad händer det att jag avger ett
typiskt tjejigt läte.

Blir jag skrämde helt oväntat skriker jag i flera sekunder.

Folk tycker således att det är ganska kul att skrämma mig
och stackars Ingo hade oturen att skrämma mig i fel läge.
Han dök upp vid min vänstra axel och skrek bu i mitt öra.

Resultatet:
En blödande underläpp!


Av ren reflex armbågade jag honom i käften.

Nu vet jag iaf att jag uppenbarligen försöker skydda mig själv!

Fredagspuss från tjej som faktiskt har lite dåligt samvete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0