Ta hand om kattfan, Jonas!!


Uffe har flyttat ut! Fy fan vad skönt!
Hört att det tar 10 år att bli av med djurhår men fan,
jag lyckades nog ganska bra med att sanera ut spåren av Uffe!

Helt lovely att vara fri! Ingen att ansvara för, inga förpliktelser
till att vara hemma ibland och rent i hemmet!

Visst, lite tomt är det. Ingen att prata med fast å andra sidan
har jag en tedens till att prata för mig själv så den enda
skillnaden är väl egentligen att det inte känns lika dumt att
prata med katten som med mig själv liksom.

Kanske ska ta och bli förtrolig med mina blommor.
Hört att dom mår bra av syre!!

Onsdagspuss från tjej som ska vara i topp tre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0