Ur mina musseglas=)


Jag och Madde är två vinkärringar som spenderade lördagkvällen
med att pimpla just vin.
Vi lyckas på något otroligt sätt att snacka bort flera timmar utan
att ens märka att tiden rusar iväg.
Tanken i lördags var väl att vi skulle gå till stan men
efter att ha kikat på klockan insåg vi att det kanske inte
var helt lönt. Och då kom hon till mig kl sju!
Man kan tycka att i borde haft gott om tid på oss men nä,
inte vi inte!
Vi dyker liksom så djupt i våra samtal att man inte kan avsluta
utan att ha rotat runt ordentligt i själen.

Mucho tillfredställande för mig att flumma runt i filosofiska
diskussioner, snacka snusk, skvallra och avsölja pinsamheter!

Och vi skrattade, jag älskar verkligen attt skratta!!

Mitt i natta fick vi ett besök som bjöd på ännu mera skratt!
Tack för den!

Puss från Diana som tackar Madde för en fin lördagsnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0