You can do this!!


Soon time to go!
Om jag är nervös? Nä, det skulle jag väl aldrig vara!

Jag har knallat runt hela morgonen och tänkt:

Fan, jag klarar inte detta. Det går inte.
Jo, Diana! Det är klart du klarar det!!

Jävlar jag vill inte. Shit, jag kommer aldrig klara detta!
Det gör du, kom igen Diana. Det kommer gå bra!

Jo, jag pratar med mig själv i min hjärna.
Det är det här med min övertygelse om att
positivt tänkande gör det mycket bättre men fan vad
svårt det är när det gäller en själv.

Ringde precis min syster för att gnälla lite men inte
behagade hon svara. Lovar att hon sover gott den grisen=)

Plus att jag svettas med och jag HATAR att svettas!!!

Tisdagspuss från tjej som kommer begåvas med cd-skivor i armhålan innan dagen är över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0