Back to normal.


Puhu, nu har det rättat till sig efter piller och sömnmedel
och fröken Diana är i allra högsta grav vid liv.
Dock tvivlade jag i några ynkliga sekunder men
även klena jag insåg att det förmodligen inte skulle
komma en dödlig allergisk reaktion av sömnmedlet.

Fast när jag tänker på den där kvarten i operationsrummet
innan det väl satte igång får jag minsann lite ångest.
Konstig sits att vara i, ligga uppfläkt i ett rum med apparater
och ful dress!!
Och inte ha nån kontroll alls och knappast fanns det
nån valmöjlighet att ångra mig och gå där ifrån.

Lite öm och lite ont men värre smärta har jag känt så det
är lugnt. Nu hoppas jag innerligt att det är som det ska
i min babycentral med omnejd så jag slipper mer besvär men
framför allt vill jag inte göra om operationen.

Imån eller i början av nästa vecka bör jag veta!

Torsdagskyss från Diana som förhoppningsvis är hel nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0