Blästra mig mucho!


Återigen har jag varit ego och googlat mig själv
och hej och hå vilken upptäckt.

Min blogg lever tydligen ett eget liv i Norge under en
annan adress. Mycket konstigt.
Inte så att nån har "snott" den eller kopierat den.
Det står "by Diana" men inte fan är det min
vanliga adress och inte fan har jag låtit den börja
leva ett eget liv i ett annat land.

Min blogg är mitt skötebarn och mitt lilla guldbarn
kan ju inte leva rövare i andra länder.

Visst ska jag villigt erkänna att det är lite kul att
min blogg vandrar in i lillebror-land men
när, hur och varför skulle vara intressant att veta!

Men men, jag får väl vara glad att jag är lite poppis=)
Dock kan dom inte ha så många bloggar i Norge för
jag ligger ganska högt upp på deras ranking-lista.

Lördagskyss från tjej som är sjukt mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0