Det kryper in på.....



På väg hem från julskyltningen igår mötte jag en kompis
(som bor här på Rotorp). Han stod och pratade med en snubbe
och vi blev presenterade. När jag sträckte fram handen och sa: - Diana
svarade han: -Bjurfalk?
- Haha, Facebook eller? undrade jag då.
Och visst var det Facebook som hade avslöjat mitt efternamn.
- Jag har sett att du känner Jörgen, sa han.
Och ja det gör jag ju, det är min bror!

Dessutom visade det sig att han bor i huset snett över mig.
Denna stad är minimalt liten och Rotorp verkar vara stället
att bo på.

Det visade sig också att han känner två andra kompisar som
bor här uppe, dom bor dessutom i min trappa.

Nu är det dags att mörklägga fönsterna, inte gå ut på balkongen
och indvika allt vad gemensamma utrymmen är =)

Måndagskyss från tjej som trivs finfint på Rotorp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0