Det luktar inte hallon på hennes finger=)



Va ute och promenerade med lilla Mikaela och storasyster.
En sväng på staden och en extra omväg hem.

När vi kom hem till mig var det dags att släpa upp barnvagnen
i lägenheten och innan dess var jag tvungen att köra fram
och tillbaka i en vattenpöl för att få bort alla löv från hjulen.

Trots att jag drog den fram och tillbaka i pölen satt det kvar
miljoner löv.

Småbarnsmorsan drar handen över hjulet för att få
bort den stora lövklumpen.

I samma stund som jag sa:
- Jag kanske har kört över en hög med hundbajs,
drog syster bort sin hand fort som fan och sa:
-Fan, det är jävla hundbajs!

Hahahahahahahahahahaha, att jag skrattade.
Där står hon med hundbajs på handen och en vagn med
hundbajs på högerhjulen.

-Fan, jag ska ha denna vagnen i bilen!!!!

Hahahahahahaha, hysteriskt kul!

Vi tvättade bort bajset i tvättstugan och hjulen blev som nya!

Kyss från tjej som mysit med liten bebbe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0