Dönickarnas helg!


Jag bor granne med den största kyrkogården i town.
20 meter från mitt vardagsrumsfönster ligger döingarnas hotell.

Just denna helg är det faktiskt ganska vackert hos dessa grannar.
Det smyckas och dekoreras men framför allt så tänds det massa ljus.
Och när mörkret faller är det fantastiskt vackert att titta ut genom
fönstret och se alla lyktor och skenet från ljusen.

That´s it.
Bortsett från detta är det en läskig plats.
Skulle ju inte för allt smör i Småland få för mig
att gena över kyrkogården hem när det är mörkt ute.
ALDRIG!
Vi kan fakstikt inte veta vad som sker där när mörkret ligger på......

Just denna dagen är det brukligt att La Familia tar en promenix på
kykogården och tittar på det vackra.

Får la passa på att hedra några döingar när jag ändå är där.
Typ mina mor-och farföräldrar som dog typ innan jag minns dom.
Min vän som hängde sig ska väl ha en tanke ägnad sig.
Min kompis mamma, mitt kusinbarn, vännen som dog i en bilolycka,
min kompis pappa och.....ja, det var nog dom.
Har jag glömt nån så kan dom ju läsa mina tankar så då vet
dom att jag tänker på dom ibland ändå!
Michael Jackson får såklart en tanke han med!!

Hedra-döa-kyss från tjej som tänker leva länge till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0