En värktablett eller tre gör nog susen!


Jag lider av ett konstigt illamående!
I torsdags mådde jag så illa att jag var tvungen att
ligga blixtstilla för att inte kräkas.
Igår mådde jag perfa.
Idag lider jag av illamående, ont i hela min kropp
med en släng av huvudvärk.

I min hypokondriska värld betyder detta mer eller mindre
att jag är halvdöd. Eller inte halvdöd men halvsvägs
till döden.
Jag kan liksom inte bara må illa och vara sjuk, precis
som alla kan. Nej, jag har extrema sjukdomar.
Typ cancer som gör mig illamående eller en hjärnblödning
som ger mig huvudvärk.
Ont i halsen innebär väl ingen större katastrof men förövriga
sjukdomar är jag lika gnällig och lika överdrivet sjuk som
en förskyld man!!

Kyss från tjej som mest troligt kommer överleva sina krämpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0