Give more ffs!!


Jag erkänner villigt att jag inte har speciellt mycket tålamod
och det gör såklart att jag blir irriterad lite fortare och lite
lättare men vem som helst hade tappat tålamodet idag.
T.o.m min pappa gav sken av att bli lite misströstande.

Vi handlade skor med mamma! Det är värre än att handla skor med ett barn.

Letade upp några modeller som är lätta att ta på.
Seriöst, det är krävande att prova skor med nån som
inte kan stå upp, har noll koll på var skohornet befinner sig
men framför allt är det tokigt svårt när kärringfan inte
har nån känsel i fötterna.

- Den känns för liten, säger mamma.
- Jo, det kan bero på att du inte stoppat ner hälen ordentligt.
Hon känner inte att hälen vikt sig när hon tagit på skon.

Vi letade och letade och hitta inte helt många alternativ.
För varje sko hon provat åkte socken av och hon märkte inte det
så jag fick be henne ta på socken igen och det tog typ ett halvår.

Jag svettades och var irriterad så jag fick ta av min jacka
och sitta ner och dra några djupa andetag.

Sista skon provades och jippie, den funkade.
Eftersom att mamma inte har nån känsel i fötterna passade
jag på att nypa henne i foten hårt som fan.
Skönt att bli av med lite irritation och hon kände ju ändå inte det!!

Tack och lov att mamma inte köper skor så ofta!

Måndagskyss från tjej som slutade vara irriterad när jag träffade Mikaela=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0