Händelse på Facebook!

Ylva Kroona har taggat dig i 13(!) kort, informerade
Facebook om när jag loggade in!
Ylva har nog lyckats knäppa det absolut fulaste korten
någonsin tagna på mig.
Damn, ruggugglan Diana!

Till mitt försvar:
Vi hade varit i Danmark hela dagen, fyllde 30
runt på två och hade en damsugartant som jagade
spöken i hörnan på båten hem!!

Fell free to laugh, högt!!



Tidigare på dagen var det redan kört.
Psykotisk i blicken och uppenbarligen en aning
snuskig i fantasin:


Vad fan hände?
Antingen 30-årsgalenskaper eller så var det det danska
vattnet eller enbart det faktum att jag är knäpp!!

LÖrdagskyss från Diana som hade skoj som attans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0