Hoppla hästen!


Jay Smith, denna man i Idol verkar ha fått delar av Sveriges
befolkning att slå bakut.
Aldrig förr har så många på Facebook haft en status som
gäller samma sak.
Det är hans framträdande med Like a prayer som tydligen
fått folk att häpna.

Jay har en lovely röst och jag kan njuta av den om jag
blundar.
Jag stör mig så mycket på hur han ser ut så det
pajar hela konceptet för mig.

Det där jävla raklbladshalsbandet som skär in i hans hals!
Han har dessutom ganska bred och kort hals så det
ser helt galet ut.

Han måste ha någon tvångstanke angående det halsbandet
för annars hade deras stajlist kapat av det a long time ago.

Om det nu inte är så att det växt fast!!

Jay och Madonna i all ära, men det som gör mig överlycklig
med att folk häpnar så av hans framträdande är att det faktiskt
är så att ALLA kan njuta av musik.
ALLA kan uppskatta musik!

Music is the key to everything!!

Musikfylldkyss från tjej som blundar o lyssnar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0