Inbillningens makt är stor!


Att ligga hemma i sängen kan vara gött och mysigt
men när man är tvungen att vara hemma är sängen inte
det minsta mysig!

Jag går sönder över att inte ha valmöjligheten att gå hemifrån
om jag vill. Jag inte bara går sönder, jag får nervsammanbrott!!

Bajs vad allt är tråkigt och ALLT suger när man
tvingas vara hemma.

Mått tjockt illa hela dagen, känt mig svag och varit
aningens yr i huvudet.

Tänkte såklart sova när jag kom från sjukhuset men
allt kändes så olustigt och läskigt så jag satsade på att
få ett litet paniksammanbrott och fick gråtandes ringa
min syster så hon kom tillbaka hem till mig en stund.

Senare gjorde jag ett nytt försök att sova men inte fan
kunde jag komma till ro. Uttråkad och slö insåg jag att
det inte är det minsta mysigt att ligga i sängen.
Inte med ett illamående som gör sig påmint vid minsta
överansträngning.
I min hypokondriska värld var jag dessutom nära döden
så varför inte få lite panikångest också.
Helt underbart!

Sen kom snälla Madde med nyponsoppa och chokladmuffins.
Lite sällis vid tv:n gjorde susen men i samma sekund som Madde
gick kom jag ihåg att jag mår dåligt.

Blärk, nu ska jag sova och vakna pigg och utvilad till en härlig onsdag!!

Godnattkyss från tjej som ser fram emot att gå hemifrån imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0