It´s over!!


Min nervositet steg en smula när sjuksköterskan kom och hämtade
mig i sin kirurgmundering.
Av nån anledning hade jag fått för mig att jag skulle ligga där
i mina vanliga kläder, eller ja på överkroppen iaf och att doktorn skulle
utföra sitt mirakel med lasersvärdet i ett vanligt rum på Kvinnokliniken.
NEJ NEJ NEJ! FEL FEL FEL.
Jag fick strippa och sen hoppa in i en på tok för stor sjukhusdress,
stödstrumpor som är längre än mina ben samt en ful mössa.
Med en nål i armen, ett dropp och kopplad till diverse maskiner
blev jag tvättat -mellan benen!!
Fan, vad blottad och fläkt jag kände mig.
Jag skulle ju inte ta narkos, jag var helt inställd på det
men när ssk:n sa att doktorn skulle bedöva livmodern svimmade
min själ och jag tryckte på den där knappen.
Susigt och dusigt blev det och jag kände inte ens när han satte
bedövningssprutan.

När det var dags för operationen tryckte jag febrilt på
knappen och lite såsigt blev det allt i skallen.

Fick några fula glojärn som skulle skydda mot lasern som
matchade resten av min out fit sedan startades en sug.
Den skulle tydligen suga ut partiklar som kom från mig när
doktorn körde med lasern.

Fy fan, jäklar vad det spände och sved när han bände
upp vägen in till baby-grottan med något instrument som skulle
sitta där under ingreppet.
Star Wars - svärdet svingade han i 4 minuter sen var det klart!

Fick den största blöjan ever och de sexigaste underbyxorna som
tillverkats och i denna mundering fick jag äntligen dricka kaffe.
Kaffet var sunkigt äckligt!!

Kyss från tjej som är lite blurrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0