Låt den boa!!


Dumma dumma sjuksköterska!
Precis innan min stackars baby-grotta skulle opereras
frågade jag hur länge jag skulle hålla upp med träningen:
- Jag rekomenderar ju inte dig att gå och träna idag men
sen kan du köra på som vanligt. Och inget samliv på några veckor.
Det var hennes svar!

I över en vecka har jag sluppit besvär men så idag kom besvikelsen.
Fatta vad underbart det har varit att slippa besvär i drygt en vecka!

Men som sagt, idag trodde jag att det var tillbaka.
Ringde kvinnokliniken och var nästan förtvivlad över att
operationen inte hade funkat!
När jag berättade för sjuksköterskan
att jag fick besvär nu efter att ha tränat tre pass sa hon med en
väldigt hård ton:
- HAR DU REDAN TRÄNAT??!!
- Ja, sköterskan sa att det var okej, försvarade jag mig!
- Nej, du ska ta det lugnt några veckor.

Blärk, våga ge rätt info!
Har det inte gett med sig om några dagar måste jag återkomma
till läskiga doktorn.
Tanten i luren trodde att det var sårskorpan som lossnat och
förhoppningsvis läker det sig automatiskt.

Om jag måste göra om operationen för att sköterskan
sa fel till mig ska jag personloga skälla lite på henne.
På ett snällt sätt, flr jag vågar inte skälla på auktoriteter!!

Torsdagskyss från tjej som iaf fick njuta i 8 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0