Lord, min mamma,lord!




Var ju och köpte skor med min mamma förra veckan men
när hon hade provat dom hemma lite tycke hon att dom spände
lite. En storlek större skulle vi byta till oss.

Hon provade en storlek större, i vilken jag kunde trycka ner
hela tummen där fram där stortån ska vara men icke att
hon tyckte att den var förstor.

Mamma är lost i den största grytan som finns och min pappa
har aldrig lärt sig städa. Denna infon är vikig inför kommande mening.

När jag kom till kassan och skulle byta skorna tittade kassörskan
i skorna och började pilla ut något ur dom.
Jag tog den andra skon och såg att den var full av katthår
och brödsmulor!!!
Fan vad pinsamt! Jag tänkte inte på att kolla efter smuts INNE
i skon! Tydligen inte pappa heller och uppenbarligen inte mamma!!!

Såg att mama stod och glodde och var på väg mot kassan.
Jag ruskade på huvudet för att hon skulle fatta att hon inte skulle
komma dit. Tror ni hon fattade? NEJ!!

Jag hade precis förklarat för kassörskan om mammas förvirring och
pappas brist i kunskap gällande städning och att det måste varit
så att hon haft smulor på sockarna!:

Mamma glider upp till disken och frågar:
- Vad håller ni på med?
Min mamma är liksom inte direkt otrevlig men min mamma har ett
tonläge i rösten som får henne at låta otrevlig - ALLTID.

Jag förklarade för mamma att hon nog haft smutsiga strumpor
när hon provat skorna hemma.
- Det har jag inte alls! Jag tog på mig nya strumpor.
- Ja mamma, då har någon annan gått i dina skor!

Tjejen i kassan bad sen mamma skriva sitt namn och nummer
på kvittot.
Min mamma kan uppenbarligen inte skriva längre. Hon har nog
ingen styr på sig egna hand så hennes siffror gick inte att urskilja.
Kassörskan tittar på mig och ber mig texta mammas namn och skriva
hennes nummer igen.

Tro att jag var irriterad på min mamma när vi lämnade skobutiken!
Pinsam jäkla kärring!!

Tisdagskyss från tjej som ALDRIG ska handla skor med mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0