Någon annans vinst!





" Jag har inte dom känslorna för dig"


That´s the diss I got.
Suger ju tjockt men det är alltid bättre att veta än
att leva i okunskap.

Precis som hos dom flesta leder ju inte denna meningen
till annat än tårar.
Undertecknad inget undantag såklart.

Så just nu har jag sjukt snygga ögonlock.
Dom är så där vackert tjocka som dom blir
av för många tårar.

Och standardfrågan poppar ju obligatoriskt upp:
Vad är det för fel på mig som gör att han inte känner så för mig?

Fast nej, det är inte mig det är fel på, det är han!!
(Det är inget fel på honom egentligen men det känns bättre
att resonera så!)
Det är faktiskt inget fel på mig heller!
Trist för honom att han missar den bästaste tjejen i världen.

Fast jag får se det från den ljusa sidan,
nu går jag inte miste om massa skojsiga saker, snygga ragg
och schyssta fyllehångel.

Men jag kommer nog sakna åbäket i en dag eller två.
Förhoppningsvis no more tears men va fan,
jag är bara människa!

Nu har jag faktiskt 7 månader att ta igen i förlorad raggtid!!

Over and out från tjej med kletigt smink i fejjan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0