Over my dead body!


Mina ben värker som aldrig förr.
Jag har för tusan ont i nästan varje del av mina kropp.
Jag är en kärring och brukar få värk i benen vid väderskifte
så antingen kommer det bli kallt ute eller så försöker febern
bosätta sig i mig.

Mina halaux valgusar har gett mig sprängande värk
hela natten och jag har vaknat av diverse krämpor
massa gånger.
Tät näsa, ont i halsen, ont i ryggen och när jag vaknade
kl åtta i morse kändes det som att jag aldrig skulle
piggna till.

Det har jag iofs inte.
Somnade lite i eftermiddags och vaknade med en
hals som ömmar.

Fan vad jag har ont och fan vad jag är trött
och fan att jag måste gå och handla.
Helvetes jävla skit vad denna dagen kunde kvitta och fan
vad det känns lite bättre att få gnälla.

Dessutom har jag valkar i händer, såna där snygga valkar
som gubbar har.

Onsdagskyss från halvdöd Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0