Slarvsylta.


Jahopp, imån är det då dags för ett besök hos PIF-doktorn igen.
(För er som missat det är PIFF- doktorn gynekologen,
PIF-doktorn = pill-i-fittan-doktorn. Linda H´s uttryck).

Han ska in och karva i mig med laser och själva den grejen
verkar inte så läskig.
Mer rädd för det där hemska sömnmedlet man ska få
i den där kanylen i armen!

Jag tänker klara mig så länge som möjligt utan narkos
och det finns inte en chans i världen att dom får söva mig helt.
Första gången jag får sånt medel och jag är såklart nojjg att
jag ska få en allergisk reaktion och dö av det.
Då tar jag hellre en massa smärta!!!

Lillasyster får följa med och hålla handen.
Hon är inte jättepepp på att vara med inne på den proceduren
men WTF, hon får titta fokuserat på mitt ansikte!

Fy tusan, jag ska ligga där fläkt och blixstilla och fy vad
jag hoppas att doktorn snabbar på!!!

Måndagskyss från nervös tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0