Ten points to Diana

Tappade min ungsform i golvet förra veckan och den gick i en
del bitar, små och stora.
Detta var den enda ungsform som jag kan göra lasagne i
så jag samlade vuxenpoäng idag genom att köpa en ny.
En ungsform köper man inte själv,det är sånt som är
ruskigt tråkigt att engagera sig att köpa så det önskar
man sig till födelsedag eller jul.

Nu kunde jag ju inte vänta till jul för mat måste min lilla bulliga mage ha!
Vuxenpoäng som fan att köpa ungsform!!

På tal om vuxenpoäng så får jag nog
addera några poäng till för att jag ska överge min 120-säng
till en vuxensäng.
Ska ligga och gotta mig ensam i en 180-säng istället.
NAJS!

Jag har letat sängstomme som en galning.
Jag har en vision i mitt huvud om vad jag vill ha för säng
men den finns liksom inte.

Dock hittade jag en ruskigt ful jävla säng,
så ful att jag får rusningar när jag ser den framför mig!!



Tisdagskyss från tjej som hellre sover på golvet än att ha den sängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0