Blärk men va fasen, love is love.


Babykaskadspya är ljummet och lite gryningt,
info för er som haft turen att slippa bli nerkräkta av en bebbe!

Söta lilla Mikaela spydde på mig idag IGEN!
Hon gillar nog att kräkas på moster Diana.

Först på min axel men det var inte så mycket och
inget att hoppa jämfota över!
Men sen så kom lilla mgen igång.

Kände att det blev lite ljummet på min arm och min
hand och denna gången fick soffan också lida.
Hahaha, way to go girl.
Tur hon är liten och söt och inte äter äcklig mat,
då hade det varit lite läskigare.

Det enda som egentligen är läskigt med bebiskräk
är att det faktiskt är något som först kommer från
min systers kropp, ut genom hennes behag, ner i
Mikaelas mage och sen upp igen.

Tänker man på det sättet blir det genast lite läskigt!!

Måndagskyss som tål babykräk bättre än förväntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0