Denna jäkla tv!



Kungarna av Tylösand.

Bara namnet är ju en skam, hallå det är brudar med också!!

Jag kan inte för allt smör i Småland förstå att det faktiskt finns

människor som är så jävla pinsamma som de personer

Calle Schulman lyckats fixa fram.

Jag hade efter fem minuter i det huset ifrågasatt hela

min existens, hela världens existens.

Jag kan fan inte tro att det är på riktigt, att människor är så

pinsamma som dom. Speciellt den där uberkorkade pojken som

häller senap i kalsongerna och kör in cocktailtomater i röven –

för att han är uttråkad.

Hade jag befunnit mig i den tv-serien hade det slutat med att

jag hade fått bo i fängelset i några år, för

jag hade dödat nån av ilska!

Jo, jag kollar på skiten! Finner det dessutom ganska underhållande,

Det känns liksom så overkligt, så MTV!

Onsdagskyss från tjej som visslar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0