Det är ok att skratta åt mig nu!


Fy tusan!
I helgen var jag med om en sjukt pinsam sak!
Jag nansade hos en pojke ( ja, samma as always så
inga spännande förändringar i mitt liv inte!)i helgen och när vi låg där
i sköna sängen och sov vaknade jag till -
av att jag fes!!
Fatta vad dödens pinsamt, jag liksom vaknade mitt i
och fy fy fy, sånt får ju inte hända.

Jag låg helt blixtstilla och låtsades sova och bad till högre
makter att stackars mannen sov och inte märkt något!!

Han låg stilla så om han nu var vaken var han iaf snäll
och sa inget, inte då och inte sen!

Det värsta är att det säkert är så att alla
pruttar i sömnen men så länge man inte är
medveten om det är det inte lika hemskt!!

Jag ville mest bara sjunka ner i sängen och önska
bort mig därifrån. Det var så att jag funderade på att
aldrig mer träffa snubben mer, så pinsamt var det.

Men va fan, jag sa inget och han sa inget så jag låtsas
som att det inte hänt!!!
Så jag vågade mig dit kvällen efter!

Måndagspuss från tjej som befann sig i en obekväm situation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0