Dumma dumma tant!


För det första är det sjukt irriterande om nån okänd börjar
prata med mig mitt i min träning. Då måste jag koncentrera
mig och pausa från allt vad röra armar och ben heter.

För det andra kan man inte prata på i tio minuter om
man stör nån mitt i cirkelpasset!!
Jag vill inte pausa i tio minuter för att lyssna på en missnöjd
tant. Allra helst inte när hon efter några minuters prat
om vikt och annat tittar på mig och säger:
- Nu har du ju inte så stora viktproblem.....

There I died! Fy vilken kärring, jag var helt oförberedd
på den kommentaren för asså, jag har inga viktproblem.
Några kilos övervikt är väl inget STORT viktproblem.

Hon skulle fan byta kropp med mig anyday om hon hade
haft chansen! Och hon skulle vara så jäkla nöjd med min
kropp om hon vaknade upp med den och slapp träna ner sig egna.

Om jag blev irriterad? När hon gick tränade jag lite hårdare.
Mest irriterad är jag nog fan på att jag tog åt mig!

Fredagskyss från tjej som är relativt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0