Eh? Hur gick det till?



Nu har jag varit hurtig och tränat några gånger
på det det fräsiga kvinno-gymet.

So far so good och det är riktigt roligt faktiskt.
Lite lätt behaglig träningsvärk efter vissa pass
men vi är fan grymma på att stretcha så jag går
oftast miste om den najsiga värken.

Besvikelsen visste fan inga gränser i onsdags när jag vägde mig.
Drygt ett och ett halv kilo  PLUS. Hallå.
Poängen är att jag ska loosa lite på vågen och kanske
bli lite fit liksom.
Inte fläska på med mer tyngd.

Jävla bedrägeri!!
Mätte mig när jag började träna.
Inte tagit nya mått ännu, det vågar jag inte!
Speciellt inte efter incidenten med vågen!
Bättre att vänta någon vecka med det och förhoppningsvis
kunna fira med en chokladkaka!!

Fettokyss från tjej på hela 55.7 kilo!!! (Jag är bara 153)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0