Get the fuck away from me!!



I nästan en vecka har jag sovit med lampan tänd och
inte vågat stänga dörren till sovrummet.
Allt pga det där jävla "spöket" som väcker mig!

Och det har nog funkat för det har varit lugnt - tills igår natt!
Jag sov med släkt lampa för jag upplever att ljuset stör min
sömn och jag måste ju sova ordentligt.

Det var ett misstag att släka lampan.
Inatt vaknade jag återigen av något fysiskt,
det finns nån påträngande fysisk närvaro men det
är liskom inte så att nåt spöke visar sig.

Nåt skrämmer iaf mig och inte så lite heller!!

Snart kommer jag bli en galen tjej som sover för lite,
går in i psykos och springa runt och tjata om ett spöke i mitt sovrum.
Det kommer resultera i att jag blir inspärrad och fullpumpad
med diverse droger och aldrig mer blir mig lik.

Tillslut sitter jag i ett hörn och vaggar och upprepar:
Where´s my baby. Where´s my baby..........

Torsdagskyss från Diana som är stabil- so far.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0