I min flimmrande värld!


Jag håller på att trappa ut min medicin.
Äter antiepileptika och om man trappar ut den
för fort kan man få ett krampanfall.

Antiepeleptika sänker kramptröskeln och slutar
man för fort kan man bli så där oskoj
och ligga på golvet och skaka och tuggar fradga.

Vilket verkar vara jättehemskt och i min hypokondriska
värld är jag stundom övertygad om att just jag kommer
att få detta utsättningssymtom.

Ibland får jag lite ögonflimmer, kan bero på att jag
har konstant huvudvärk eller på att jag sänkt dosen.

Relativt säker på att jag inte håller på att få ett krampanfall
iaf men som sagt, jag nojar mig för allt så ibland kan jag
få för mig att det är början på ett anfall.

Spinner jag då vidare i min fantasi innebär detta att jag kommer
att trilla ihop och skaka rundor på mitt golv och sen vakna upp
och undra vad fan som hände.

Blä, jag har för bra fantasi för mitt eget bästa!!

Måndagskyss från tjej som analyserar på tok för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0