Jag har en pojkvän!


Maroon 5!
Jag blev helt kär i deras album "Songs about Jane"
när det kom typ 2005 eller när fasen det nu var.
Bästaste albumet jag hört på länge.

Jag var ihop med en speciell pojke då och det var den
jävla pojken som gav mig skivan.

Och attans vad jag lyssnade på den jäkla skivan!

Nu har Maroon 5 kommit med en ny platta och just
precis i detta nu sitter jag och lyssnar igenom den.
Spotify såklart!

Och oj, detta nya jävla album väckte mina känslor för
min gamla man!
Illa nog att jag sprang på honom för några dagar sedan!

Vi gjorde liksom aldrig slut, vi skiljdes bara.
Det var omständigheter som gjorde att vi inte kunde vara tillsammans.
Lite lustigt nu när jag tänker på det.
Vi har inte gjort slut, ingen av oss har sagt att det är slut
eller något annat liknande i ord.
Således borde det betyda att vi fortfarande är ihop!

Det innebär dessutom att jag varit otrogen en gång eller
kanske fem och jag har hela tiden påstått att jag inte
är kapabel till att vara otrogen. Fan vad fel jag hade om mig själv!
Hm, bäst jag genast skickar ett meddelande om att jag gör slut!!

Fast jag tycker det känns lite trevligt att ha en man så
jag väntar några dagar med att göra slut!!

Fredagskyss från tjej som blir singel på riktigt om några dagar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0