Jag kom, jag såg och det kvittade.



Nu har lyllans jag fått den stora äran att se Morgon och Ola-Conny
på Ge-kås. Dessa drömherrar ser precis likadana ut som på tv så det
kan inte ha fuskats så mycket med smink i den serien.

Skoj att se dom och det var väl roligt i si så där tre sekunder.
Sen återgick jag till att välja vilka gottepåsar som skulle få följa med hem.
Choklad givetvis!!

Ola-Conny och Morgan i all ära men nej, Boris hade varit roligare att se.

Mucho mysig dag med syster och mannen men eftersom att dom går på äckldiet
blev det ju inte som sig bör, en burgare utanför Ge-Kås är ju obligatoriskt!!

Dom börjar dock bli smala och fina nu så för deras skull är det
väl ok att bli snuvad på en fet flabbig hamburgare!

Lördagskys från tjej med nyhetsmorgon som sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0