Jag såg ju det men missade det ändå!


Lördagsmorgonen började med en fet huvudvärk
och ett illamående som ledde till lite kräkerier.
Det värsta var att jag inte vaknade hemma och att
vakna sjuk ( läs: bakfull ) när man sover hos nån annan
gör det hela ännu värre.

Hemlängtan, sminkrester, knullrufs med ölsunkig mun utan energi
är ingen höjdare, speciellt inte kl nio på morgonen!!

Men fredagskvällen bjöd på dans - äntligen!
Var en evighet sen jag dansade.
Fast jag tror inte vi dansade så länge eller så gick tiden
väldigt fort för helt plötsligt var klockan två och i Halmstad
är det ju stängning då.

Tack och lov var ett ställe öppet till tre.
Sen pasta, sen följa flickorna hem, sen cykla.
Cykla med ett fyllo är en chansning, man riskerar att bli
incyklade hela tiden för fulla människor måste titta åt alla
andra håll än vägen när dom pratar och cyklar samtidigt.
Inte jag dock, jag cyklar lika bra oavsett promille!!

Söndagskyss från tjej som hade en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0