Jävla skitgubbe!


I söndagsmorse stod jag på min kompis ( the man) balkong.
Granne var också ute och han började småprata lite.

Grannen konstaterade att han inte hade sett mig
innan och han sa flera gånger:
- Han är snäll, jättesnäll!
Han syftade på min kompis såklart.
När han sagt det några gånger sa jag lite skämtsamt:
- Ja, han har sina stunder.

Då undrade grannen om jag kände honom sen innan!!
Jo, jag känner honom.

Grannen trodde tydligen att jag var ett ragg från lördagkvällen
som följt med hem.
Det innebär att jag denna söndagmorgon så bakfull, skabbig
och väldigt slampig ut!!

Ja, jag kände mig lite billig!

Tisdagskyss från tjej som aldrig ska gå ut på den balkongen mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0