Likt ett barn under 6 år.


Inatt var fjärde natten jag vaknade med känslan av att det
är någon i mitt sovrum. 
Inte att det skulle vara en människa som står i mitt rum utan
något fysiskt som är närvarande och det är fan sjukt läskigt!

Inatt var jag faktiskt tvungen att somna om med lampan tänd
för jag blev lite rädd, inte så lite heller ska jag erkänna.

När min syster och Uffe bodde här hade vi faktiskt konstiga
"upplevelser" som var lite läskiga.
Så för några år sedan kom ett medium till lägenheten
och det var ruskigt läskigt vilken info vi fick.

Tanten som bodde här innan oss var den som fanns
omkrig oss i lägenheten.

Min farmors syster bodde i denna lägenheten innan vi flyttande
in så vi hade turen att kunna fråga min pappa och få lite fakta
om det mediumet sa stämde och kusligt
nog stämde en del saker.

Det är en sak att detta händer när man är två men nu är jag själv
och lite rädd så jag funderar på att bjkotta sovrummet.
Fast jag kanske borde flytta, denna lägenheten är uppenbarligen
öppen för gastar och fysiska ting!

Räddkyss från tjej som knappt vågar släcka lampan på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0