En i mängden av det som anses lagom!



Om någons anser sig vara ful och tala om det blir folk
lite smått upprörda och tycker oftast att det inte finns
nån anledningen för den stackaren att anse sig vara ful.

Om någon anser sig vara snygg blir det fan ramaskri!
Man får inte tycka att man är snygg, då är man ego,
uppblåst, självisk och klassas som bimbo.

Jo, så är det faktiskt.
De flesta reagerar nog på detta sätt.

Den som anser sig vara skitful är ofta inte så jävla ful
likaså är den som tycker sig vara snygg ofast inte så jävla snygg.

Det är oftast pantade pinsamma brudar på TV som tycker
att dom är så sjukt jävla snygga och talar gärna om det
gång på gång.

Man får inte tycka att man är ful och man får inte tycka
att man är snygg så det allra bästa och mest rättvist är att
alla vandrar runt som tråkiga medelmåttor.

Tack och lov är jag för gammal för att tycka varkens det
ena eller det andra. Vid 30 får man vara glad att man inte saggat
ihop, resten är bara bonus liksom!!

Jag vandrar runt här i livet som en medelmåtta, sticker
inte ut på något sätt men va fan, förhoppningsvis finns det nån dum jävel,
eller nä, jag menar smart jävel, som finner just mig attraktiv!

Samken är som baken....ja så är det nog.
Om man nu känner att ett fint ansikte är ett kriterie!

Kyss från tjej som inte alltid pallar klena gojs i fejjan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0