Min fantasi vet fan inga gränser!!


Fy tusan vad jag har drömt sjuka drömmar inatt!!

Min låg framför mig och höll på att dö!
Jag försökte göra HLR och ropade in genom fönstret
till min andra kompis och bad henne ringa 112 och säga
att vi hade ett hjärtstillestånd.

När jag tittade ner på min kompis låg det två påsar därvarav den ena
innehöll blod och tydligen var det den som var hjärtat och skulle pumpas.

Min kompis dog, hon hade tydligen varit död innan jagbörjade med HLR.
Det läskiga var att det var min kompis som ringde 112 var hon som dog!

Sen drömde jag om en annan kompis.
Han uppfann nån jäkla permomobil som gjorde att man aldrig behövde hålla sin
mobiltele när mankörde bil. Man talade in vad man ville skriva i sina
sms och allt sköttes via tal.

Jag fick ett meddelande av min kompis, denna uppfinnaren,
och när jag skulle svara på sms:et råkade jag ringa upp honom.
Jag blev så ilsk över att det inte funkade som det skulle så jag
såg inte honom stå framför mig utan jag körde över
honom men den där jävla permobilen som skulle vara så
jäkla säker när man använde mobiltelefonen i trafiken.

Han dog inte som tur var, permobilen var ju inte det snabbaste
fordonet i världen liksom och tur var väl det.
Hade han gjort den snabbare hade han mosats av sin egna kassa
idé!!


Onsdagskyss från tjej som vaknade med magont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0