Morbida är vi nog lite till mans!


Läste i Aftonbladet om snubben som tog sitt liv och livesände
det genom Flashback.

Och givetvis var jag tvungen att googla fram den hemska
tråd han skapat i forumet.

Uppenbarligen har jag en morbid sida och som vanligt
var jag för nyfiken för mitt eget bästa och klicka in mig
på länken där självmordet visades.
Det var läskigt att se och jag ångrar att jag var så jävla nyfiken,
för jag måste erkänna att jag enbart gjorde det av nyfikenhet.

För övrigt så gör jag en del saker av nyfikenhet och får veta
saker jag inte vill.
Internet är ett jävla bra ställe att snoka på och jag är knäpp
nog att läsa en flammas gamlas tjejs blogg, just enbart för att få veta
om det händer något.
Och är man för nyfiken för sitt eget bästa för man skylla sig
själv om sanningen inte är så jävla spännande!

Så helt enkelt blir jag rosenrasande av min tolkning och
min tolkning är väl förmodligen oftast inte helt i linje
med sanningen!

Men va fan.....så nyfiken är tydligen jag!!

Tosdagskyss från tjej som är back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0