Prickigt pålägg!


Återbesök hos dr Dansk igår.
Meningen var att jag skulle vara färdig med behandlingen
av aknen och fixa ärren med laser men så blev det icke!

Direkt när jag klev in till min kära hudläkare sa han
med dansk brytning:
- Diana, har du slarvat med kosten i sommar?
Du har ätit för mycket socker.

Detta påstående i form av en fråga kom när han såg
att stackars jag blivit prickig i ansiktet igen.

- Nä, jag har undvikit socker i sommar med!

Fast sen slog det mig, det är nog dom där jäkla
ölen.

Iaf fick jag nya krämer att kleta på i fejjan, en på morgonen och en på kvällen.
Får liksom börja om från början nu. Först behandling sen
efterbehandling. Nu snackar vi om ett tålamod på NIO månader
innan ärren kan fixas.
Krämerna ska utrota finnarna först, dessa nasty finnar I hate them.
Finnar i fejjan borde vara olagligt!
Dumma finnar.
( Förlåt Eeva=) )

Torsdagskuss från prickig tjej med korvmage, ett pålägg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0