Jag ska stilla den!


17(!) st har kommenterat och tyckt det varit märkligt att
man liksom inte gör slut! Och som Mr Tom skrev:
Vad fan är det för omständigheter som gör att man inte
kan vara tillsammans men inte gör slut?!

Alla dessa 17 har också ställt frågan:
Vad är "omständigheten"?

Det är faktiskt inte ett dugg konstigt att vi aldrig
yppade ordet att det var slut. Det fanns liksom
ingen chans och egentligen ingen anledning!

Min man är fyra år yngre än jag, han gillar droger, det gör inte jag.
Som de allra flesta vet blir man knäpp av droger,
och det finns INGA undantag. Det är bara missbrukare själva
som  anser att det minsann inte är så farligt.
Och eftersom att det inte finns några undantag var min
man ett knäppo med sina äckliga droger!

Anledningen till att vi aldrig sa att det var slut:
Polisen hämtade min man och ja, sen kom han inte tillbaka mer.

Why the police came? Nån av mina grannar tyckte väl
att jag förtjänade bättre än några käftsmällar, lite sparkar och 3 miljoner
blåmärken. Så nån i huset nyttjade sin telefon och slog
tre siffror. Inget märkvärdigare än så

Det faktum att jag vittnade mot honom i rättegången borde
iofs tala sitt tydliga språk. Det där tjusiga:
man kan säga hundra saker utan att tala, kan nog åberopas
i just detta fall!

Nej, vi är inte vänner och JA, jag flyttade snabbare än fan från
den lägenhet. Kul att skämmas som ett djur varje gång man
möter en granne i trapphuset!

Nu måste jag påpeka: TYCK INTE SYND OM MIG och tänk:
oj,stackars henne, för det är inte mer synd om mig än nån
annan. Jag lider inga men av detta, jag tänker nästan aldrig på det och
jag känner ingen rädsla för det. Jag är helt enkelt som vem som helst,
med eller utan erfarenheter.

Kom ihåg att de allra flesta som slåss faktiskt inte är några elaka
människor, dom har issues och behöver hjälp!
Vissa är bara sjuka i huvudet och helt obotliga!

This is my big dark secret så kom ihåg, detta är inget vi pratar om=)

Lördagskyss från Diana som påstår att han hade många goda stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0