Andras misstag, mitt fall!


45 minuter innan det var dags att rösta ändrade jag mitt val.
Jag har varit helt säker på hur jag skulle rösta och jag
tänkte rösta lika i alla tre val men när
jag satt här hemma och snackade skit med Juliette
slog det mig att det kanske faktiskt var bättre att
ändra strategi och så blev det.

Så i Landstingstvalet föll rösten på något helt annat
än vad jag från början hade bestämt mig för!

Lite ont i magen hade jag faktiskt när jag la mina kuvert
på bordet till valsnubben, lite rädd för att jag skulle
ånga mig.

Inatt när resultatet stod klart var jag lite osäker på om jag
kanske hade gjort något dumt.

Men nä, jag står fast vid min röst och hade troligen röstat
likadant om det blev omval!!

Måndagskyss från tjej som är kluven till resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0