Blir för i helvete ingen repris av detta!!!


Fy för i helvete!!

Det var ta mig fan något av det värsta jag har varit med om.
Först ligga på mage och spruta in nån vätska i baken och hålla
igen några minuter sen sprutlackera toan.
Smärtan kom fan efter två minuter och jag fick kämpa för
att hålla fem minuter!!

Smärtan i magen skojar man inte bort och smärtan
i underredet skojar man fan inte heller bort.

Suttit på toa dom senaste 40 minuterna och jävlar
vilken konstigt känsla av smärta.

Kändes precis som det ser ut på tv, en känsla av att man
ska explodera om man inte får lätta på trycket men på tv ser det
ut som att det ska vara skönt när det släpper.
Att man kan andas ut när det väl sätter igång men NEJ!
Så var det verkligen inte.

På något om och vänster känns det som att man måste bajsa men
det finns liksom inget att bajsa. Krystreflexer men inget som kommer.

Satt där på toa med tårar i ögonen med ett analhål som kändes
som om det var en decimeter i diameter med en smärta som kändes
som en melon skulle komma ut.

I några få minuter kände jag att jag inte stod ut mer men vad fan
skulle jag göra?! I flera sekunder tvekade jag på att det går att
överleva den smärtan jag hade.

Fy tusan, jag ska inte föda barn!!!

Ur vilket hål melon skulle komma gock inte att urskilja
för det tryckte på så mycket att smärtan satt i hela underredet.
Sved mindre gott också.

Fy fan, aldrig mer toilax, ALDRIG.
Oavsett anledning så vägrar jag. ALDRIG!!

Måndagspuss från tjej som känner sig urlakad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0