Blöt tjej!


För er som tänkte på snusk när ni läste rubriken:
SKÄRPNING!!

Jag är en äckelpotta som svettas galet mycket när jag sover.
Inte varje natt men väldans ofta.
Vilket gör att jag måste tvätta mitt täcke och mina kuddar
relativt ofta.
Såklart att mina bollfiberkuddar blir lite lessna efter
10 tvättar och då är det bara att införskaffa nya.
Täcket håller fint i tvättarna men fan, nu har det blivit
hål i täcket och det regnar dun när jag bäddar.

Funkar ju inte för en pedant som mig så idag fick Jysk
ett finbesök, eller ja, besöka av mig iaf!

Täcke och en ny kudde.
Tycker det är lite vanskligt att byta, tänk så är det nya inte
lika skönt. Skulle köpa ett likadant som innan men inte fan
fanns det kvar!

Jaja, jag kom ut från butiken med en fet jävla påse som släpade
i marken för jag är för kort för att bara så långa påsar!!!

Puss från tjej som förhoppningsvis ska sova gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0