Då var det dags igen!



Återbesök hos PIF-doktorn!

Tror att jag ska göra samma procedur som sist, dvs bränna
tre kärl.

När jag var där och gjorde just detta för fyra månader sedan
minns jag att jag kom ut från doktorn och tänkte att det minsann inte
var så farligt. Då knipsade han dessutom av tre provbitar.

Nu är jag lite nervös och har fått för mig att det kommer att göra
jätteont och vara väldans hemskt!!

Skumt att min hjärna lyckats bygga upp värsta grejen av något
jag gjort innan.
Dock är jag faktiskt inte helt säker på att han ska göra exakt samma sak.

En sak är iaf väldigt säker:
Jag kommer att vara tvungen att klä av mig på underkroppen
och lägga mig i den där läskiga stolen.
Sen vet jag också till 100% att jag kommer att få fläka upp mitt underliv
och det är garanterat att han kommer stoppa in sitt gubbfinger i mig!!

Måtte han nöja sig med främre hålet denna gången!!

Tandhygienisten denna veckan också.
Precis som förra veckan ska människor rota i mina hål!!
Tack högre makter att jag iaf inte har hål i tänderna!!!!

Ofriskpuss från tjej med skavanker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0