Diana generad? WTF!


Jag var i samband med min födelsedag med om en sån sjukt
jävla pinsam grej. Eller pinsamt är kanske inte rätt ord
men oj, det är obeskrivbart.
Jag är, som ni troligen märkt, inte så lättgenerad av mig
och är väldans öppen med det mesta.

Men den här händelsen är så genant att jag, ja JAG, hade
det väldans svårt att återberätta det för mina vänner.

Jag började flera gånger att berätta början men sen klarade
jag inte av att berätta om hela händelsen.
Jag bara skrattar, blir tokigt generad och sen blir
det uppförstorat och jag blir mer generad och skrattar.

Men tillslut fick jag  skrattandes fram hela historien
och efter några tappade hakor skrattades det hej vilt.
Sen har jag fått lite pikar hit och dit och ja, jag blir lite generad
av pikarna=)

Rödflammigpuss från tjej som börjar komma över det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0