Dirty Diana..........


Ja, jag ränner hos diverse doktorer hela dagarna i ända.
Så känns det iaf!
Tid imån, två tider nästa vecka och en tid veckan därpå
och med min otur blir det säkert fler återbesök.

Nu börjar jag bli van så doktorerna kan rota bäst dom vill i mig.
Herr Gustav imån, tandläkaren som envisas med att mäta mina
tandfickor. Visst, han kan rota mig i munnen lite.
Han ser ganska trevlig ut så det är väl ett bra sätt att börja helgen.

Titta i sunkiga-hålet-doktorn på måndag. Det är det besök som
känns värsta. Nästan bud på att avboka!
Sen ska jag till tandhygienisten vilket är ganska trevligt,
putsar och blästrar så fint.
Där efter följer ett besök på kvinnokliniken.

Det enda som saknas är en örondoktorn sen har jag fan
checkat av alla hål jag har!!

Alla dessa besök och jag är inte ens sjuk.
Har bara lite besvär med min mage, framför allt kvinnomagen.

Varför ska det finnas så gott om manliga läkare som pysslar
med dom där sunkiga jobben.
Jag har fan för längesen tappat räkningen på hur många
män som fingrat i mig.
Fler män i vita rockar än boyfriends iaf, det kan jag konstatera.

Jaja, I´m up for a public display.
Huvudsaken är ju att jag inte är sjuk iaf!

Torsdagskyss från tjej som ska kolla upp öronen bara för att!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0